Alla inlägg den 16 april 2012

Av Maria - 16 april 2012 15:09

Då har ytterligare en helg passerat. Å det var en helg med massa systerboost för min del. Shopping, massage, tapas och partaj. En klockren må-bra-helg!   


Det var första helgen som jag var utan både min sambo och lille kille, en HEL helg - både dagar och nätter. De åkte ner till min sambos hemort och var där från fre-sön. Jag sov lite oroligt och vaknade flera gånger, undrade då varför jag var själv och varför det var så tyst. Underligt! När man väl FÅR egentid och kan få sova ut alldeles på egen hand, utan att bli väckt, så känns det ändå konstigt, hmm!?


Återföreningen igår eftermiddag var helt fantastisk!   Så helt klart, det är värt att komma ifrån varandra då och då, att få känna saknad och längtan.


Då det inte blev så mycket gos med Lilleman igår kväll, skall jag i eftermiddag när jag slutat jobbet ta igen det TUUUSEN gånger om! Längtar!   

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards