Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Fredag!

Av Maria - 13 april 2012 07:43

Fredag är ändå dagen som är veckans BÄSTA dag, enligt mig. Man har arbetsveckan bakom sig och en hel ledig helg framför sig som väntar.

I går kväll hade Lilleman och jag besök och supermys av moster. Vi lekte med alla nya leksaker så det stod härliga till. När liten somnat mös syster och jag med lite vin, ost & kex. Mums!

Nu lite jobb, ikväll lugnt och skönt hemmavid med mina två pojkar.


I morgon har jag en heldag tillsammans med min syster...berättar mer om denna dag senare   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 17 april 2012 15:45

Tisdag idag då och solen   skiner så härligt ute! Men ÄNDÅ har jag riktigt sug efter att gå på bio. Brukar inte vara det när det är ljust och härligt ute, men nu var det så länge sedan jag var på bio. Är mysigt att kura ihop sig i biomörkret och hå...

Av Maria - 16 april 2012 15:09

Då har ytterligare en helg passerat. Å det var en helg med massa systerboost för min del. Shopping, massage, tapas och partaj. En klockren må-bra-helg!      Det var första helgen som jag var utan både min sambo och lille kille, en HEL helg - både...

Av Maria - 13 april 2012 07:54

Just det ja, i dag är det ju fredagen den 13-e. Man kanske skulle ta o kika på någon av de gamla klassikerna till filmer i kväll      Skrock eller inte, men många tänker sig för en extra gång just denna dag...   ...

Av Maria - 12 april 2012 12:51

Första gången jag skriver i denna blogg....   ....en blogg som jag tänkt skall bli som en slags "dagbok" för mig. En dagbok som skall handla om mitt liv, både det som berör mig själv och om dem och det som betyder MEST för mig i hela världen - mi...

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kategorier

RSS


Skapa flashcards